20 oktober

hej ett kvällsinlägg kommer lastat!
fy vilken kväll/dag..mobilen har gått sönder, kärleksproblem, skolan allting bara skiter sig!!!!
Jag har iaf vart på maxi med mamma, vi orkade inte gå på stan i skitvädret, jag köpte två nagelack, ett rött med lite skimmer/glitter i, och ett glansigt mörkblått, en tidning (SOLO) och hårfärg! ja det var väl bra, eller vad man ska säga.
Jo justdeja, vi köpte pepparkakor, åhhhhh så gott det är.. helt sjukt! man känner verkligen vinterkänslan krypa i en.

Iaf så jobbade jag hos pappa en stund och fick lite välförtjänta pengar, aldrig fel! sen kom fia hit och slingade mitt hår, det blev väl sådär bra.. asså inte för att fia är dålig på det men det blev kanske lite ljust. Vi slingade även mammas hår.
Ja nu börjar klockan närma sig elva och det är dags för att krypa ner bredvid doris.. jag har precis skrivit klart min novell också, kännsbra!

men nu måste jag kila.
sovsött, puss puss å puss

patrik. JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT, bara så du vet!


Kommentarer
Postat av: johanna

jag är inte lite avundsjuk på din skrivförmåga unga dam! :) jag kommer få sitta uppe hela natten och skriva...

2008-10-20 @ 23:05:39
URL: http://johannaemilia.blogg.se/
Postat av: Madeleine

det behöver du verkligen inte vara! jag har ingenting som inte du har, du äär duktig och det vet du :)<33

2008-10-20 @ 23:17:03
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0