blabla

hejssss!
mitt humör är bra men jag känner mig lite sisådär.. börjar nog bli sjuk! ont i huvudet och förskyld, men jag hoppas att det bara är en en gångsgrejj eller nått!><

Gårdagen var väll bra, jag träffade ludde och vi drog in till stan och käkade sedan träffade vi Patrik, Calle, Jonte, Jocke, Anton och Linus vi gick vidare till Albin där det var massa folk som spelade poker efter en stund kom Fia och Frida också! Vid halv ett åkte jag och Patrik hem till mig och hämtade saker och sedan hem till honom för att sova.

Idag ska jag träffa Frajdis! mycket trevligt. Vi vet verkligen inte vad vi ska hitta på, men hon kommer hit sen får vi se vad som händer. Höhö, nån som har förslag på vad man kan göra en söndag?
Nu ska jag sminka mig och göra mig i ordning. vi höres.

hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0