blått nagellack

nu har jag precis målat mina naglar blåa! asså det är skit snyggt, eller ah asså färgen är as snygg.. skrimmrande mörkblå liksom, mums.

gud vilken seg dag.. jag har knappt gjort någonting förutom städningen då. och ätit har jag också gjort, korvstråganoff med blandad pasta, riktigt gott! det är inte ofta mamma får höra något possetivt om maten från mig det kanske är därför hon lyser som en solstrålse?! vem vet.

patrik kommer om en stund, vi ska prata som sagt.. och kanske in till stan och köpa godis till filmen som jag har laddat ner, ja vi får väl se.

föresten, hoppas ni gillar min nya design på bloggen.. maha, tog inte så långt tid att göra som jag trodde. men det kommer förmodligen lite mer förändringar framöver. men just nu orkar jag inte pilla mer.

jag måste bara säga en sak! jag älskar ljus, stiarinljus. det är nog bland det mysigaste som finns.. när jag kom ner förut så hade mamma tänt ljus överallt.. fönstrerna,borden,hängade i taket,ute aah i stort sätt överallt.. det blir så varm och mysig känsla faktiskt! haha. nog om det.

nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting tills patrik kommer.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0