chai te och lila nagellack

hola igen!
jag kom precis hem från maxi med mammuten. trevligt eller vad man ska säga >< jag behövde köpa lite anteckningsblock och såndär till skolan och bokia hade stängt, så maxi är väl praktiskt?! jag och mamma tog även väldigt höga sångtoner i bilen, håkan hellström haha måste låtit väldigt bedårande.

Puttvar kommer hit om en stund och vi ska kolla på nån film och krypa ner i soffan och gosa. muchomys!

Innan Patrik kommer hit så ska jag måla naglarna med mitt och mammas nya nagellack och dricka chai té som vi införskaffade, ååh vad gott det är, helt insane! smaka på det vettja. 

skööööt om er.
puss å kram ♥



Erik Hassle - Hurtful. skeeeet bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0