daaaagens

D E T  Ä R  L O V>!!!!!!!!!!!!!!!!!

wihooooouuuue.. jag är glad,trött,ledsen,besviken,nöjd! allting på samma gång men på nått jävla vänster så känns det ändå bra >< fråga mig fan inte vad jag dillar om för det vet jag knappt själv.

skoldagen har vart goodie, började med prov som jag tror gick hyfsat bra iaf, frågorna var ju inte pricip svåra. sedan hade vi låååååååååång rast. efter det engelska och den lektionen är nog bland det tråkigaste som finns men anna var snäll idag så först fick vi läsa i en halvtimme eller något och sen sluta. efter det hade vi svenska..alltid roligt^^

mjaa så har dagen sett ut.. så ganska bra får jag väl ändå säga. och jag måste bara påpeka att jag och johanna har inte kommit försent eller skolkat någonting idag!1!! jag är stolt. jag låter som världens ahh hur man nu ska utala sig men vadå det är faktiskt bra gjort.

Lite senare ikväll ska jag till min gosigaa johanna, vi ska köpa pizza och äääääääta godis. mummsi! när jag kommer hem så ska fia komma hit och sova över för hon ska med till matchen imån!


jag bjuder på en sommarbild!!!
´+att jag längtar till spanien som bara den.

vihörs!
pussssssis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0