det är IS+kallt ute!

hello!
nu sitter jag här och är läskigt trött.. jag vill somna men försöker hålla mig vaken en stund till. jag skulle kolla på en film men frågan är ju hur det blir med den saken? "inte the wild" heter den, jag kan tipsa om den! inte för att jag har sett den men jag har hört att den ska vara sjukt bra. Handlar om en kille som är trött på allting, tex, mobiler,pengar,bilar ah i stort sätt allt. så han bestämmer sig för att klippa sönder alla sina kriditkort, skänka alla sin pengar till välgörenhet! han lämnar allting hemma och ger sig ut i vildmarken utan någonting.
   jag tycker iaf att den verkar bra!

Kvällen har varit trevlig. johanna kom hem till mig.. men vi gick aldrig ut i höstvärdet, lite klantigt kanke men vafan! senare kom fia hit och vi roterade till stan där vi träffade ludde och viktor, vi gick och kollade på albins nya hus! riktigt fint.
  sedan drog vi till mcdonalds och åt lite smått. men det var så in i vassen kallt så vi tog tåget hem! när vi gick där på vägen så kollar jag ner på marken och upptäcker att det är is.. asså verkligen IS! herregud.. nu blire fram med vantar mössa och hela köret.. +att jag får åka in till gbg någon dag och inhandla lite nytt. på lördag tror jag det blir en sväng med johanna på stan.

Men nu ska jag tvätta bort sminket och sedan krypa ner i sängen!
godnattpuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0