fia är en tjej med häng pattar!

nämen tjenamorsen i forsen!
nu sitter jag bredvid en jobbig fia som klagar på sin ägg-lossning och hon sa precis "då killar få ni passa på, så blir jag gravid" haha ja glad gör hon mig iaf.

Vi har väl inte gjort så mycket idag mest kollat på film och pratat. jo just det vi gick en lång promenad förut också.. jävligt kallt och läskigt! fia låg på marken och så såg jag något komma imot oss.. fia började springa och jag höll fast henne! haha jävlar vad rädd hon blev.

Nu måste vi snart sova för jag ska åka hem imorgon klockan tio eller ah hem och hem, jag ska jobba hos pappa! i en timme, ganska värt! men jaja. sköt om er vänner!

puss och kram!
susssaaa gottit!

och just det föresten, jag var med när fis övningskörde! fyfan va dålig hon var!

Kommentarer
Postat av: Frida Erblad

SV: hihihi^^ Jag tog ett par av mammas solglasögon och tryckte ut glaset :P och det är jättelätt att sätta i glaset igen! Try it :)

2008-10-30 @ 10:00:11
URL: http://fridaerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0