för mycket av det goda!

mohahahhhaaah, min käraste älskade mobil är tillbaka! vääälkommen hem till mamma ♥
37 sms hade jag fått undertiden den har vart sönder.. alltså fem dagar ungefär! ojoj säger jag bara.

kvällen har jag tillbringat med min fia. vi har pratat, kollat gamla fula videos på oss, skrattat, färgat hennes hår, ätit godis och en jävla massa mer. mycket trevligt måjasäga. hon ska upp tidigt som fan för att spela kycklingcupen imån, lyckaa till din gamle räv.

jag har ont i magen.. känns inte så värst bra, har ätit alldelses för mycket knepigt idag! men faaarligt gott har det vart,
såhär har det sett ut
pepparkakor & mjölk
choklad
godis
spagetti & köttfärssås
godis

herregud!!!!! to much för min lilla mage -.-

jag längtar sjukt mycket till imorgon bara så att alla vet!
men nu ska jag pilla lite i photoshop, resultatet kanske läggs ut sen, beror på hur det blir!
hadetbra. pussarfrånmig

och just det, ni får inte glöma att ställa tillbaka klockorna en timme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0