försäljare

jag glömde att skriva en sak i inlägget igår..
när jag var i göteborg så gick jag igenom nordstan och helt plötsligt så rycker en kille tag i mig. Han var kanske i 24 års åldern, han jobbade som försäljare eller vad det kallas. Och jag som hatar sånna över allt annat typ. DOM STÖR ALLTID.
Han frågar mig om jag vill ha omega tre tabletter, "jaha tänkte jag, varför inte" så jag står kvar och han berättar att jag kan få dom där omega tre tabletterna gratis, och om jag tycker att dom fungerar bra så kan jag skicka efter flera men då får man betala. "ja visst säger jag" liksom det låter ju bra. Då säger han att han måste ha min legitimation för isåfall kan jag få dom billigare. Så jag rotar fram mitt legg och lägger upp det på bänken, han börjar skriva så att pennan glöder. Men helt plötsligt stannar han upp och säger "du är ju inte 18" haha nej säger jag, trodde du det? han bah "ja det trodde jag verkligen, du ser ut som det" då går det tyvärr inte att få omega tre tabletterna, haha, jag blev så full i skratt.

Lite pinsamt för mig, men det måste ju vart tusen gånger så pinsamt för honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0