godis i mängder

helllloooooooo!
nu är jag på bättringsvägen, känner mig lite klarare i huvudet än förut iaf!

Jag har faktiskt varit duktig och lackat om mina naglar, det fick bli röd orange, det gamla vanliga. Men jag trivs i det^^ kände mig så tråkig i mörk lila. Undra om det är te´t som har gjort mig frisk, för det finns folk som säger att te är jätte bra att dricka när man känner sig krasslig, och här har det bannemig druckits te asså! det är så sjukt gott.
Men något som hade varit ännu godare denna kväll, CHOKLAD! jag har vart så sjukt godis sugen hela kvällen, kan knappt bärga mig till imorgon, jag ska köpa så mycket godis så jag knappt kan gå sen... det lovar jag ><

Jag är vääääldigt skoltrött, jag orkar inte ens gå upp på morgonen när jag tänker på skola..men när man kommer in i det ännu mera kanske det blir bättre, det hoppas jag iaf!
Imorgon går vi till fyra och jag känner mig inte så pepp på det om jag ska vara ärlig. Men det måste göras, jag går till skolan för en sak, jag och johanna ska fika på rasten!!! åhh vad gott, blåbärspaj eller kladdkaka eller något annat smaskigt! okej, man hör att jag är sugen på sötsaker?!

Nu måste jag krypa till sängs så jag orkar upp imorgon!
sovsött godingar.


en bild för att liva till det lite.. ser så tråkigt ut när det bara är massa text


Kommentarer
Postat av: johanna

Ja imån får du masa dig upp för vi ska allt fika tills vi spyr =D

2008-10-13 @ 22:54:27
URL: http://johannaemilia.blogg.se/
Postat av: Madeleine

tur att jag orkade ta mig upp asså! och spy, fast inte av mätthet utan av den där äckliga mackan! :O:O blääääääääääää

2008-10-14 @ 16:08:47
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0