godkväll

ett litet kvällsinlägg kan väl aldrig skada!
 
men ja iaf så sitter jag här bredvid fia! hon smaskar godis och jags sitter och kollar på eftersom jag redan har borstat tänderna. fast iof är jag inte så jätte godis sugen ändå. har ätit så jävla mycket idag.. fast det har väl aldrig skadat.. men ändå.

Kvällen har vart riktigt trevlig. vi åkte in till alingsås och träffade albin och hannes, sedan åkte hannes hem så jag, albin, fia och william hyrde film och köpte chips och gick sedan hem till william. där var vi någon timme eller två sen var vi tvugna att hinna med 12 tåget. väl framme så går det tydligen inget :l  liksom vafan?! det står både på hemsidan och i den där tidstabellboken. aaaaaaaaaah att man aldrig kan lita på något.

Jaja nu ska jag sova innan jag deckar här framför datorn.
hörs imån!
puss och sovsöttt!

här kommer lite bilder!

  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0