i väntan på något gott

hallå i stugan!
hur mår ni?
jag mår väll lite upp&ner. fast jag ska sova middag en stund, och då hoppas vi att allt blir bättre!
Jag stannade hemma från skolan idag, var för trött och kände mig inte på topp.

Jag har lite ångest från igår, min mobil pajjade nämligen då! BAHHH så irriterande, och jag som är världens "mobil-frek" asså när det gäller att smsa. Så för alla som smsar mig så ser jag inte vad ni skriver, men det funkar att ringa till den! hehö,liteknep.

Men jag ska in till göteborg sen, får väll se om jag hittar någon mobil, inte någon så värst märkvärdig bara en jävla vanlig helt okej bra mobil liksom. Det ska väll inte vara så svårt, eller??
jaja.
jag lovar att jag kommer med ett längre och intressantare inlägg sen!
pöööööösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0