ibland älskar man faktiskt skolan!

tjännatjänna!
dagen har vart heeeeelt mysig, började med att jag försov mig som alltid och fick skynda mig som fan.. så det börjar faktiskt tilhöra min vardag nu! Sedan när jag kom till skolan så fick vi i uppgift att Aqua, Raymond och Lars att göra en liten bok, berättelse, novell eller vad man nu ska kalla det. Alltså vi skulle gå ut och gå längst Säveån och fotografera samtidigt som vi skrev ner fakta om platsen!

Jag och Johanna hade mycket trevligt, tog en väääääldigt massa kort i det mysiga men lite regniga höstvädret. Sedan tog vi en sväng in på VIOLA där vi fikade, blåbärspaj och en stor kopp rykande te. Vad har jag att klaga på liksom?
så hela dagen gick i stort sätt ut på att ta kort och fika.. mycket bra dag!


det var väldigt kallt om dom små fingrarna


lite egobilder tillhör. puss på johanna! och mina babas! (internskämt)


mysig tjej på ett mysigt café!


jag säger bara TE & BLÅBÄRSPAJ!


slut på det roliga!

alla skoldagar borde se ut som denna! nu ska jag borsta bissingarna och krypa till sängs och sätta på ett avsnitt gossip girl! pusss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0