lite uppdatering

Hej allihopa! förlåtförlåtförlåtförlåt och åter förlåt för att jag inte har skrivt på länge, men modemet fick sig en smäll av blixten! fast vi köpte faktiskt ett nytt men det visade sig då att routern var pajj! BAAAH >< så här har jag suttit hela helgen utan dator!fast jag har gjort mycket annats skojj ändå!

Fredag.
Jag åkte in till stan och träffade Johanna vi drog runt en stund och sedan träffade vi André och vi drog vidare till mcdonalds. Sen träffade vi Ludde, Jonathan och William. Vi drog då till luddes brors lägenhet och hade lite trevligt! Sen drog vi till mcdonalds igen, för några ville äta! höhö. låter som vi har väldigt mycket liv! men det blev inte så sent, jag tog ett tåget hem.

Lördag.
Igår så var jag sjukt trött och ville igentligen bara sova bort hela jävla dagen, men det skulle kännas lite ovärt faktiskt. Men iaf fia kom till mig och vi drog in till stan och käkade. Good to see you! Sen drog jag till Johanna och Fia till Patrik. Och dit kom senare Fia, Amanda, Patrik, William Ludde och MIkaela. Där var vi en stund, sen blev det planer på att dra in till stan för att träffa lite annat folk och så blev det! sjukt ovärt. Vi drog till mcdonalds och där träffade vi Hannes och några till! och till sist men inte minst drog vi hem till Johanna igen! oerhört velig kväll om jag får säga det själv, men väldigt trevligt.
Mammsen kom och hämtade mig och då plockade vi även upp Patrik på vägen som skulle tillbringa natten hemma hos mig. skönt att se dig.

phuu, nu var allting skrivet! känns bra. Idag ska jag ta det lugnt och ligga och kurra i sängen i kör med doris. Funderar på att dra in till stan och gå ljus i alingsås men jag fårse om jag orkar!
ni kankse kommer att få vänta till imorgon på ett nytt inlägg om vi inte fixar en ny router till ikväll.
harebäst.
väldigt massa pussar


bild från liseberg i sommras!
ssöttva?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0