lördag

HEJJJJJJ!
mitt huvud snurrar och jag är jätte yr.. har precis tagit en alvedon så får vi väl se om det hjälper! gud vad gott jag har sovit, helt sinnesjukt. men vaknade dock av att min pappa öppnade dörren och släppte in doris i mitt rum! aaaah jag vet ju att han inte ville något illa men han väckte mig faktiskt -.-

min mobil blir lagad idag! wiiiiehouu, fast jag får den inte förän ikväll när pappa kommer hem från jobbet, lite små segt men värt som fan. och nu ska jag bannemej vara försiktig.. jag dödar mig själv om den går sönder igen ><

Jag tror att jag ska gå ut en stund och rensa tankarna, gå en sväng vid strandpromenaden eller något. kan behövas! jag har suttit vid datorn precis hela dagen, vaknade runt tolv och sedan dess har jag suttit här och pillat med photoshop. jag ska bli proffs, ehm kanske kom dröja några år men vafan =) jag ska nog tanka ner någon bra film tror jag, men frågan är ju vilken? om nån har tips på en bra/mysig skräck eller kärleksfilm så får ni gärna skriva. 


en liten höstbild kan väl aldrig sitta fel?

vihörs.
kissssskisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0