monday

hallådär köp blåbär!
hoho, fyndigt maddie

jag har precis kommit hem från pappas jobb, jobbat i ca tre timmar! phhue.. eller ah helt klart värt! jag sitter och väntar på att den snygga fisen ska anlända. vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men alltid blire något. kanske en skräckis? kanske inte, fast jo jag är ganska så sugen på att se "mirrors" alla säger att den är skitäckligt. men iof tycker jag inte om ovärkliga filmer som handlar om typ spöken och sånt! mördare ska det va^^

Jaja dagen har varit bra. var med patrik.. vi tog en lång promenad och pratade om allting och lite så. gud vad jag saknar honom, ni förstår nog inte!

jag har huvudvärk och sover sjukt dåligt på nätterna.. somnar framåt 3-4 och vaknar vid 9-10. jag vet inte vad jag ska göra åt det heller, det är det som är problemet! kanske får ta och köpa spreyen från bodyshop och spreya lite på kudden innan jag ska sova. 
 
vi hörs sen sockertoppar!
pussfrånmig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0