onsdaaaay

nämen hallåååååå! hur mår niiiiiiii?
här är det finfint. Jag känner mig såååå duktig och glad, jag har vart i skolan hela dagen idag också! inte ens kommit försent, men sista lektionen hittade inte jag och johanna klassrummet vi skulle vara i så då satte vi oss i cafét en stund och fikade med johan, filip och viktor. mycketmycket trevligt måste jag säga.

I skolan framkallade jag en bild som jag har tagit, blev ganska så nöjd iaf och det är ju huvudsaken. och för engångskull var Aqua på bra humör, eller hm ja ett tag iaf.

Efter skolan åkte jag hem till patrik och vi gjorde väl inte så mycket, det blev mest pratade och tjaffsande tills vi löste det och åkte och köpte goooodis och sen hem till mig för att "plugga" men istället kollade vi på en skräckis vid namn Steel trap. ganska så dålig om jag får säga det själv, asså det var ju bra ochså men utspelade sig på samma ställe hela tiden så den rekomenderar jag nog inte. Fast den funkar om man vill bli lite smått skrämd!

Jaaa, nu ska jag snart sova vilket behövs men igentligen har jag ingen lust för det är så jävla tråkigt.. höhö. Känns som att detta inlägget blev lite konstigt men det får ni leva med. Jag skulle gärna vilja ha tips på någon bra låt! så snäääääääääääälla ge mig det!? :)

brabra, imån är det en ny dag.
smack!


en bild på mig och finaste mikaela från niornas middag!
puss


Kommentarer
Postat av: miakela

du är snygg madeleine!:)<33

2008-10-16 @ 14:40:49
Postat av: Alina

Hej får jag bara fråga om du ska till blogawards? :)

2008-10-16 @ 14:47:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ska du säga mikaela!! :)<33

2008-10-16 @ 21:53:14
URL: http://madeleine1992.blogg.se/
Postat av: Anonym

årets blogg utses:) men man måste fått inbjudan dit! ;) tyvärr...

2008-10-16 @ 21:55:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0