read my mind

godmorning eller hur jag ska utrycka mig!

Hur mår ni godbitar?
med mig är det väl bra, det går liksom.. jag är väldigt trött bara så idag blir det till att ligga hemma i sängen och titta på film. men det är ju inte helt fel det heller, snarare tvärtom.. väldigt mysigt!

Sara kommer hit om liten stund, vi ska byta tillbaka kläder som vi har lånat av varandra. haha! det låter väl.. trevligt.
   jag funderar faktiskt på att gå en promenad,själv och bara tänka! det är så skönt när man kommer hem.. då har allting släppts,okej kanske inte allting men lite!

jag målade faktiskt om mina tånaglar förut för er som ville veta! haha nej men ganska onödigt med tanke på att jag inte kommer visa mina tår för någon.. det är ju en annan sak på sommaren när man typ alltid visar tårna! haha.

ha en bra dag babes!
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0