riktigt höstväder på ingång!

godmorning everyone!
hoppas nni får fint. för det jag gör! kolla vädret liksom?! herrgud, världens finaste höstväder.. sånt blir man verkligen på bra humör av!!!

och himmel vad gott jag har sovit inatt! helt sjukt.. somnade såklart före fia, (som alltid) hon satt uppe vid datorn och jag kröp ner under det varma duntäcket.. fia vaknade även tidigare än mig.. så hon satte sig vid datorn! klockan tolv klev jag upp ur sängen!
  efter det hade vi lite damp, spelade in fula ringsignaler i mobilerna.. så när fia ringer så kommer ni nog fatta vad jag menar! det låter förfäääärligt ≥≤ men roligt. tänk att sitta på lektion och glöma att stänga av ljudet och det börjar ringa "svara då din jävla hagga" osv. ojoj!

idag kommer johannis hit! vi ska ut i naturen.. hehö. men det är klart. vem sitter inne nu? ikväll blire träning, sen så kommer fia hit. mysigtmysigt.

nu ska jag sätta på ett avsnitt av gossip girl och hoppa in i duschen!
puss ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0