slut på krafter!

hejsansvejsan!
Jag kom precis innanför dörren, ända tills nu har jag jobbat hos pappa! fy satan vad länge...men värt vartendra öre! jag serverade lite men mest skötte jag dukningen och fixade och donade i köket! och bäst av allt, jag åt så sjukt mycket godsaker, först så började jag morgonen med någon jätte god choklad med typ kakao utanpå och efter det åt jag lite mat, typ ris och något, efter det åt jag en stoooor räkmacka eller vad det heter, sen hur mycket godis som helst, sen mat igen, kommer inte ihåg vad köttet hette men potatis till det och en vääldigt god och fin sås, gelé och grönsaker och sånt! mycket utsökt. till sist men inte minst fruktsallad, glass, grädde, daimtårta och kakor! jag har gått upp 20 kilo bara idag, haha underbart härligt asså!

Om en stund kommer min kära vän ludvig hit och vi ska dra in till stan och hiitta på något!

HAA EN BRA KVÄLL!
pusss


(jagärganskatrött)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0