sovsött!

*gäsp* såååå trött är jag. mina ögon bara stänger sig hela tiden! ojoj
kvällen har varit lyckad får man väl säga.. först åkte jag hem till johanna och gjorde mig iordning sedan drog vi och köpte pizza, farligt gott asså. sedan kom fis och vi gick hem till johanna igen! vi tog väääldigt attraktiva kort som jag lägger upp imån. ni kommer älska dom.

jaja efter det så drog vi in till stan och träffade andré och hannes, vi drog till mcdonlads en sväng! trevligt.
sedan åkte jag hem och nu ligger jag här i min ensamhet och tänker.
föresten så blev matchen inställd... faaaaaaaan jag som var så jävla taggad. jaja hat's life!

så imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer, jag får väl se om jag orkar pallra mig ut till vårgårda.
nu ska jag grejja lite i photoshop!
sovsött
puss på er gobitar!


Kommentarer
Postat av: fisen

JAA DU SKA FAN ORKA DIG DIT DU SKA KOLLA PÅ MIG ;)<2

2008-10-25 @ 18:50:17
Postat av: Madeleine

jasså det säger du?:D<33

2008-10-25 @ 23:21:52
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0