sunday

nej men hej! (litet rim) hehö
ojjjj vad jag har varit duktig idag, städat hela mitt rum till och med garderoben! eller ah okej lite kanske jag bara har tryckt in under hyllorna, men det syns knappt ><  det känns så härligt när det är städat, då trivs man verkligen! asså innan städningen såg det ut som hej kom och hjälp mig!

Jag vaknade vid 11 idag, eller ah trodde jag, men eftersom klockan ska tillbaka en timme så hade jag bara sovit till 10.. kändes lite smått jobbigt. men iaf så gick jag ner och la mig i soffan hos mamma. jag gjorde god frukost med tårta som efterrätt. inte helt fel. jag kollade på idol reprisen eftersom att jag missade det i fredags!
jag säger bara, ALICE,LARS&JOHAN! jag älskar er

Idag ska jag träffa patrik, vi ska prata om allting och så! känns skönt.. jag har inte träffat honom på 8 dagar.. gud vad jag har saknat honom. vi ska fika också, trorjag.

men nu ska jag nog gå in i inomhus regnet (duschen) mohaha. varmt och gött!

puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0