sunday!

tjenamorsen i forsen!
myckkkkket bra dag måjagsäga!
Som sagt så träffade jag frida, först kom hon hem till mig och vi tog en promenix till en gamal övergiven skola här i VB, vi kollade in i alla fönster och sånt det var sjukt äckligt..låg gamla barn saker och massa annat skit. Men det var iaf intresant eller hur man ska utrycka sig^^,
   Efter det gick vi hem till mig igen och käkade sedan drog vi in till stan och hyrde film och köpte godis och sedan hem till frida och kollade på filmen vi hyrde och smaskade godis, och såklart åt vi för mycket, fast iof kan jag aldrig få nog av godia men gott vare!
bilder kommer!

När jag kom hem från frida hade pappa fixat klart med badtunnan och då slog jag en singnal till patrik och frågade om han ville komma hit och inviga den med mig, såklart att han ville! så nu kommer lite bilder från badet.. ni får ursäkta att det ser så fult ut runt om, men det är inte riktigt klart ännu!


En bild från när pappa, carl och mamma doppade sig!


pusskalas, mumsbulle!


jodå, bubbelmaskin och hela rubbet! dåååååååååååligt. NEJ!

jaja, nu ska jag och älskling krypa ner i sängen och gosa!
sköt om er.
pussssss&godnatttiiis


Kommentarer
Postat av: johanna

fysatan vad mysigt, får man komma och bada nån gång eller? :D

2008-10-13 @ 19:38:45
URL: http://johannaemilia.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Haha, helt insane! självklart snyggo =D

2008-10-13 @ 20:23:13
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0