tur i oturen

gokväll.
som sagt, idag åkte jag in till göteborg för att köpa ny mobil, jag åkte först och hälsade på min kära farmor som är lite krasslig. Fick med mig lite gott hem också, aldrig fel såhär när man är på dåligt humör!
När jag roterade från farmor till stan så gick jag direkt till the phone house där jag hade tittat ut en mobil som jag kanske ville ha.. men nehedå, då hade dom fanimej stängt! igentligen skulle dom stänga klockan sju, eller ah det sa iallafall tanten på kundservice. Fast det var lite tur också, så att man kan kolla runt lite på nätet efter någon annan! hehö.
Alltid se det från den ljusa sidan.

Och föresten, när jag satt på tåget på väg till göteborg så satt det en tjej och verkligen glodde ögonen ur sig på mig. Jag trodde jag skulle dö, hur irriterande som helst. Men sen slog det mig, varför ska man alltid tänka "hon tycker jag är ful" eller "hon tycker att mina skor är fula" så istället satt jag i min egna lilla värd och tänkte "hon tycker att jag är jätte snygg, och att jag har jätte fina skor" asså det där kanske lät lite överdrivet och det stämmer kanske inte alls. Men vafan! riktigt smart att tänka så, för jag lovar det hjälper prööööva! ><

men nu ska jag sova, jag kan ju inte direkt påstå att jag längtar till Aqua imån!
men en sak jag längtar till är att jag ska till göteeeeet efter skolan, och då jävlar ska det köpas mobil!
sovsött.
godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0