jag är godissugen

Ba ba ba ba ba ...
Come here, please forgive me now
Don't know ff I dare to try. Jag säger bara Miss li!

Här sitter jag i min ensamhet och bara sjunger med till musiken helt underbart faktiskt. Dagen har vart bra, började med redovisning, det gick fint tror jag?! >< sen hade vi ganska lång rast och sedan skulle vi ha engelska med vikarien och jag kan ju inte säga annat än att hon SUGER! så jag och Johanna kilade hem till henne istället och åt mat, mumspådet! Haha och när vi var på väg från bussen så skulle jag fälla Johanna i en nedförsbacke och råkade på något konstigt vis fälla mig själv och fick johanna över mig och kanade ner för backen, jippie! jag blev dyngsur, men vafan skrattet övervägde. Sedan drog vi in till stan och jag solade, det behövdes verkligen! JAG ÄR BLEKFISEN SJÄLV.

hmm, jag är sjukt sugen på att sätta på mig mysbyxor ,en stor varm tröja, köpa massa godis och hyra en riktigt bra film! det hade ju inte vart helt fel, men jag orkar inte åka in till stan med jag får väll offra mig. hehö!

sköt om er
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0