tankarna flödar!

goderafton!
ojj, det där lät som julafton typ!?
här sitter jag framför datorn med mitt chaite och har fia i telefonen.. trevlig tjej det där!
men ja, vad ska jag säga om dagen.. ganska seg dag får jag väl säga, saknar patrik som sagt! men jag har mest sovit och just det jag har kollat på "hitta nemo" såååå jävla bra film.. asså vem som helst kan se den till och med min farmor som bara älskar naturfilmer.

jag hörde faktiskt en sak på radion förra veckan som jag har glömt att skriva.. dom berättade att man får mindre bröst om man dricker mycket kaffe! fast iof ska man tro på det? men det var bara en sak som flög upp i mitt huvud just nu.

Jag har verkligen försökt att plugga men det går inte, jag börjar men slutar lika fort! herregud madeleine, SKÄRPNING!

föresten, undra vad man ska hitta på på lovet? jag vill åka någonstans typ köpenhamn med patrik.. men vi får väl se vad som händer med den saken.

När jag gick ut från mitt rum för en stund sedan så kände jag lukten av något gott och när jag kommer ner står mammsen och bakar äppelpaj, är hon inte för söt? JO!

Imorgon har vi två prov och jag är väldigt taggad för matte är ju verkligen min starka sida.. usch för det! och usch för kristina, hon är så jävla konstig. men imorgon blire träning, känns ganska skönt med tanke på att jag har suttit innne hela veckan.. och till helgen blire match, jag är faktiskt taggad!

ojoj vilket blandat inlägg mycket som kom upp. men det känns skönt att få skriva av sig lite.
Nu ska jag sätta på filmen jag har laddar ner "made of honor" hoppas den är bra.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
pusspåer


tack för att du finns!


Kommentarer
Postat av: Anna

du hittade det själv ju hehe ^^

2008-10-22 @ 21:40:07
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: johanna

du är underbar, kom ihåg det!<3

2008-10-22 @ 23:03:44
URL: http://johannaemilia.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Du är bäst, kom ihåg det <3

2008-10-23 @ 08:29:23
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0