new stuff

godmorgon får jag väl säga!
jag vaknade för en stund sen och klockan är strax över ett. ojoj vad länge jag har sovit, fast med tanke på att jag har varit uppe lite mer än halva natten så kanske det inte är så mycket till sömn. Jag hade problem med att somna igår, tänkte på allting och det var så svårt att undvika att gråta. men iaf jag gick ner till mamma och kröp ner hos henne, hon är bääst! jag kände mig lite små sjuk igår så jag jag orkade inte gå till skolan.. seriöst jag missar så jävla mycket. men jag ska ta igen det vill jag lova!

Mitt huvud står still, det vill inte tänka på något annat än patrik.. jag försöker få tankarna på skolarbetet men neeeejj, det går inte =/. Men jag ska nog lyckas läsa lite i boken "räcker det om jag älskar dig?" fast jag måste även skriva på magasinet.

jag behöver nya klääder!!!!!! nya kläder i mängder, ett par nya skor.. blåa converse.. en stor stickad kofta.. finns för mycket asså. men nästa vecka ska jag till göteborg och då ska det shoppas vill jag lova!

nu ska jag ner och äta frukost!
kommer med ett nytt inlägg senare.

patrik jag saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0