torsdag

haaaaj!
usch vad trött jag är.. jag döööööör! första dagen i skolan på en hel vecka, fyfy. två prov hade jag också för den delen, och dom gick åt helvete! yippiiiie. jag H A T A R matte!!!!!!!!!!!!!!!!! det är fanimej sjukt hur jävlA dålig jag är på det.. ursäkta orden!

förutom att jag är sämst på matte så har jag hur mycket frånvaro som helst.. det är nästan sjukare. jag tänker inte säga hur många procents frånvaro jag har men jag vill lova att det är fan inte å leka med när lars (svenskalärare) pratade med mig så började jag gråta.. haha det var väldigt pisamt faktiskt! men jag var tvungen att säga som det var, varför jag hade vart borta så mycket. men johanna och jag har verkligen bestämt oss, efter lovet då börjar vi om.. vi ska bli pluggisar! ><

Men jaaaaa.. efterskolan satt vi i cafét en stund och sedan kom mikaela! jag, johanna och mikaela gick och fikade på gårds, mycket trevligt måjasäga. Sedan gick vi till stationen för att ta tåget hem. ja så har dagen sett ut.

Om en stund ska jag iväg och träna, jag är väldigt sugen!! och där ljög jag för det är jag inte, men det är ett måste så. men faaaaaaaaaan jag har prov imån, jätte stort i mediekunskap..usch säger jag bara. nu madeleine blir det till att plugga.

hörssen.
puss från mig
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0