uppdatering

hallå, det var ett tag sen må jag säga!
har haft fullt upp så därför har jag inte hunnit skriva. Ber så mycket om ursäkt för det!
Om ni vill ha lite information om vad jag har gjort dom senaste dagarna så kan ni ju läsa, annars skita i det! :o

Torsdag.
Skolan var faktiskt helt okej idag, vi hade svenska som är mitt favorit ämne just nu. I skolan var det äcklig mat så varken jag eller johanna åt någonting +att vi knappt hade ätit någon frukost, bara en banan! Efter skolan drog vi med ludde och kompani till Linus och var där en stund och sedan roterade jag och johanna till maxi och köpte massa godis som vi sedan satt och mölade hela kvällen, gott asså! Sedan tog jag tåget hem. När jag kom hem så mådde jag väldigt illa, kändes som att jag skulle spy hela tiden så jag la mig ner en stund och sen spydde jag som en gris, hur mycket som helst! så går det när man inte äter ordenligt, nu blire skärpning madeleine ><

Fredag.
Skoldagen var väl nästan som alla andra dagar, ganska seg med andra ord. Men jag och johanna åkte faktiskt hem till henne på rasten och åt goda mackor, bättre än skolans mat iaf. Men det dumma var att vi missade bussen och däför missade vi engelskan, otur där. Efter skolan åkte jag hem till mig och fixade och donade tills fia kom till mig. Vi åkte in till stan och mötte upp johanna för att sedan dra till Bella. Jag åkte väl hem vid halv ett eller något och somnade bums med smink och kläder. FYFAN! men tack för em lyckad kväll!

Lördag.
Vaknade av att pappa öppnar dörren och säger "Madeleine, du har match samling om 30 minuter" såja, jag hade glömt att ställa klockan, jipppie verkligen. Men jag är snabb så jag hann med det mesta. Matchen gick kanon! 3-2 till oss, grymt bra jobbat tjejooooor. Ja, nu sitter jag här och funderar på vad man ska hitta på ikväll, det hade ju inte varit helt fel att bara äta massor av godis och krypa ner i badtunnan. Så chansen är ganska stor att jag gör det.

Det där var lite uppdatering. Nu ska jag hitta på något annat!
puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0