bästa dagen på länge

hejallihopa!
Mycket fin dag må jag säga. Eller iallafall för det mesta, fast sömn har det varit dåligt med. Kunde inte somna inatt så jag var för trött för att orka till skolan så det blev till att stanna hemma idag också. Det känns inte bra det här, vart hemma i två dar, uschochfy! här blir det till att skärpa sig.

Men iaf, när jag hade sovit ut vilket betyder när klockan var 11 ungefär gick jag ner och gjorde smarrig fruskost. Efter det satte jag på ett avsnitt av Magnus Betner - i ditt ansikte. Mycket bra program, spaaaana det för fan! Sen drajvade jag in i dushen och sedan satte jag mig på tåget till göteborg. På tåget skulle jag möta Patrik men insåg snarast att han inte var på tåget. Så vi hade väll missuppfattat varandra.. men iaf när jag kom in till stan så gick jag direkt till the phone house och köpte mobilen. Inte världens nyaste och bästa men vafan. Den duger mer än väl tycker jag! bra pris också. När Patrik väl kom in så gick vi en sväng på stan, kikade runt i lite affärer. Sedan slog vi oss ner på mcdonalds, tjockt och bra! Ja sen åkte vi hem till mig och kollade lite på bonde söker fru och gosade mest. Vääääldigt bra dag! +att jag älskar patrik, hoppas att det kommer fortsätta såhär mellan oss, dagen har varit underbar med dig.

 
nya mobilen, eller ah nya och nya. Jo men det är visst ny!!

       
du är det finaste jag vet.

Kommentarer
Postat av: emma k

ni e såå söta tsm asså=)

2008-10-08 @ 22:35:24
Postat av: Madeleine

Tack vännen! :)

2008-10-09 @ 16:35:39
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0