horoskop

tjenamors.
nu har jag precis läst mitt horoskop, jag tycker det är så sjukt läskigt för det stämmer, eller ah allt stämmer ju inte men lite, här ska ni få höra

Sex & kärlek: Du upplever kanske din partner som en kompromisslös besserwisser. Eller är det du som agerar så? Ni kan inte mötas just nu.

Vänner & nöjen: Du försöker hitta på roliga grejjer men får höra att du flyr verkligheten. Du har god förmåga att skilja på vardagskrav och fritiden, men hur väl visar du det?

Karriär och pengar: Du är ganska strikt i jobbet och sättet ära i att tänka efter och vara noggrann. Det kan göra dig alldeles utmattad om du får krav på dig.

Chans & risk: Sköt om dig själv, det är ända sättet att orka göra saker på ett bra sätt. Blir du alltför trött får du ingenting gjort.

horoskop är faktiskt ganska intresanta men ändå ganska löjliga..
jag läste även Patriks och det stämde ännu bättre!

Nu sitter jag här och läser lite bloggar och sånt.. håller på att tanka ner "hitta nemo"  min favvo film, sååå jävla söt! lilla doris liksom. Dagen har vart ganska seg, jag har inte gjort så mycket mest legat och degat i sängen, jag har kollat ett avsnitt Gossip girl och ett avsnitt Magnus betner - i ditt ansikte! båda två är bääääst!  jag ska snart sätta på ett till avsnitt av i ditt ansikte.

Asså jag läser väldigt mycket saker som har med kärlek att göra och det väcker så otroligt mycket minnen! +att alla saker jag läser så låter allting som mig och patrik.. fast på ett bra sätt eller vad man ska säga. ggud vad jag saknar honom.

Men nu måste jag kila.
pusssssar från meeeeeeeeeeej

Kommentarer
Postat av: Olivia

(Jag svarar här.) Ja, det är det verkligen. Men man kommer över det. Tack så mycket och detsamma:)

2008-10-21 @ 20:00:02
URL: http://stalgrens.blogg.se/
Postat av: Olivia

Tack :) Även om vi inte känner varandra så bra, så kan du prata med mig om du känner för det :) bara att adda oliwia[email protected]

2008-10-21 @ 21:54:55
URL: http://stalgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0