another me

tjenis!
hur mår ni?
med mig är det väl sådär.. känner mig nästan som igår! men man måste nog hitta på saker för att komma på bättre tankar, tyvärr eller vad man ska säga! Jag vaknade upp med fisalisa och vi tog tåget till skolan.. tåget var försenat så jag kom litelite sent men vafan. sen skulle vi gå vidare till nolhaga för att simma, jag hade inga grejjer med mig så jag hoppade det, skulle inte vara så jävla roligt att bada naken liksom! men iaf när vi var på väg till nolhaga så ska jag ta upp min mobil och upptäcker att den har gått sönder! asså sååå jävla typiskt, fanfanfan ursäkta ordspråket men det finns inte så mycket mer man kan säga. men pappa ska lämna in den så jag hoppas på att få tillbaka den hel och fin.

Nu sitter jag hemma, kanske lite tidigt men vi slutar ett idag och eftersom att jag inte skulle vara med på simmningen så kändes det lite ovärt att stanna +att varför ska jag gå till skolan? jag har liksom ingenting att längta till, allt är som bortblåst!

Gårdagskvällen var skit mysig, jag och fia badade länge länge.. asså gud vad skönt det är att man bara kan gå ner och lägga sig där i när det är kyligt ute iof tar det 5timmar att värma upp men man får vara väl förberedd. Efter att vi hade badat så gick vi upp och satte på filmen "the girl next door" sjukaste filmen jag sett på jävligt länge, det stod att det skulle vara en skräckis men handlade typ om tjej som blev misshandlad och våldtagen av en kvinna i 50års åldern och hennes 3 barn.. helt sjukt! och det sjukaste är ju att den är sann. ibland fattar man fan inte hur folk är funtade!

Jaja.. gud vad jag tjatar! men nu ska jag faktiskt plugga, gråta, äta godis, tänka, kolla på mamma mia, sova och senare gå på stan med mamma!

men här kommer lite bilder från gårdagen!


detta är från första doppen på dagen!


jag tror bestämt att fia tyckte om det!


jag med!

sådärja! hadetbra.
puss och kram


Kommentarer
Postat av: fisen

helt underbart kändes som det var sommar ju haha<2;)

2008-10-20 @ 15:01:36
Postat av: Madeleine

haha, ja eller hur! helt kanon gött :)<33

2008-10-20 @ 15:38:29
URL: http://madeleine1992.blogg.se/
Postat av: Agnes

jag vill också ha en tunna!

2008-10-20 @ 17:07:40
Postat av: Madeleine

förstår dig till 100! :)

2008-10-20 @ 19:18:32
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0