vi är förlorare, VI TVÅ!

aloha!
ååååååååh vad jag är trött!! vill bara somna föralltid typ!? eller bara åka långt härifrån, jag kan ju inte precis säga något annat än att jag längtar till spanien.

dagen har väll varit bra. kort skoldag iaf och det var mucho bra annars hade jag nog somnat som en stock.
Jag vill ta en lång promenad i höstvädret eller bara ta en joggingrunda, skulle verkligen behövas! men tyvärr är jag både för lat & trött, det får bli en annan dag.

jag känner mig ensam, vet faktiskt inte varför.. men ibland är allt för tungt att bära på axlarna. Jag vill burra ner mig i soffan med den lilla doris och kolla på någon barnfilm, eller någon annan!
och föresten, för er som har sett Patrik 1,5 var den bra??? jag vill se den..

men nu ska jag plugga, uschfördet! men sånt måste göras.
pusssålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0