vintern är bara sååå mysig!

sjuk sjuk sjuk..
herregud! det känns som om jag är sjuk flera gånger i veckan! eller ah, det kanske jag är? inte bra, jag missar så otroligt mycket i skolan så det är inte sant. Fast hm, jag är ganska bra på att ta igen det^^ så det löser väl sig.

Dagen har varit seg men ganska mysigt. Jag vaknade bredvid min älskling, han missade tåget och då kunde han stanna lite längre hos mig. Vi åt frukost och mös!
När han åkte kröp jag ner i min varma säng med datorn i högsta hugg. Försökte få ner photoshop men fy satan vad svårt det är.. eller det kanske bara jag som är dum? men det tror jag inte >< jaja, nu har jag iaf fått ner det men jag förstår fortfarande inte hur man gör för att öppna det. Så på sätt och vis är jag nog ganska dum.

Jag ska ladda ner någon bra film, typ någon mysig snö film! själv tycker jag att Bridget jones dagbok är mysig, iaf när det är vinter. Och det slog mig förut hur mysigt det igentligen är på vintern, okej jag kommer ångra att jag sagt detta men vafan. Liksom det allra första av vintern är mysigt, när snön ligger mjukt liksom, alla fönster har ljusstakar och GRANEN.. Jag älskar känslan när man går upp på morgonen sätter sig i soffan och bara kollar på den där vackra barrsaken med massa pynt i. mysigtvärre.

Jag har faktiskt inte bara latat mig idag, jag har städar min älskade farmors bil, vad gör man inte för henne? när hon gör allt för mig. Hoppas du blir nöjd för jag har slitit som ett djur.

Nu ska jag nog göra mig en kopp chai te och sätta på Pretty Woman eller något.
Kommer med ett nytt inlägg senare.
pusss och kraaam


Kommentarer
Postat av: DIN PATRIK!

I TOTALY AGREE WITH YOU IN THE CHRISTMAS-TREE SENTENCE! =D IT SMELLS LOVELY I THINK! :D

JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAAAAAAAR DIG MIN LILLA PHDSAPDHSAP! :D

2008-10-13 @ 20:30:51
Postat av: Madeleine

ÅHH GULLEGUBBEN! :D älskar dig alldeles för mycket!

2008-10-13 @ 20:35:25
URL: http://madeleine1992.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Najs blogg! :) Hoppas du får en trevlig kväll!

2008-10-13 @ 20:37:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, tack så mycket! :) sånt är roligt att höra! detsamma detsamma!

2008-10-13 @ 21:02:46
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0