ÄNTLIGEN FREDAG!

hejhallå snyggingar!
nu var det ett tag sen jag skrev, eller inte ett tag sen men nån dag sen. höhö! med mig är det faktiskt toppen förutom att jag är väldigt väldigt hungrig, men ett problem, jag vet inte vad jag är sugen på? något riktigt gott iallafall.

Dagen och veckan har vart ganska seg men ändå har det gått fort, oj nu sa jag lite emot mig själv! men ni fattar vad jag menar. ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN  f r e d a g. Veckans höjdpunkt. Idag har jag gått på stan med johanna, vi tog en fika med ludde och albin. Sedan bar det av till lekhörnan där vi köpte pärlor haha. Vi skall nämnligen ha myskväll eller vad man skall kalla det. Vi skall sitta ute i det mysiga höstvädret och dricka varm oboy och pärla massa fina armband, jag lovar ni kommer bli riktigt avundsjuka! lite bilder skadar väll inte?!

   


Nu skall jag gå ner och se efter vad lilla mammsen har gjort för något smaskigt!
pussååååååhaj.

Kommentarer
Postat av: Sofie Martinsson

haha du hört patrik när du hade pratat med han i telfon. Han ba: pyssla? va fan det gjorde man ju i 3:an??? HAHA, skit kul! XD

2008-09-20 @ 11:29:31
URL: http://soffiemartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0