D Ö

hello
just nu är jag väldigt trött på allting. jag orkar ingenting. det är bara tårarna som kommer ut och inget annat. vad ska jag ta mig till? hur ska jag klara av saker utan dig, tänk bara att veta att man är helt ensam i denna mörka stora värld.
jag vill bara krama om dig och önska att du var min resten av livet. men tyvärr saker och ting förändras och det är nog mitt eget fel att det blev som det blev. jag kan inte ändra på någonting, jag har varit ärlig med det jag har sagt. jag kommer alltid att älska dig och så är det bara. nu ska jag borra in mig i kudden och gråta mig till söms.
förlåt för ett deppigt inlägg. godnatt


mysig ikväll från i sommras


Kommentarer
Postat av: johanna

hjärtat, det kommer ordna sig, jag finns här 24/7. du är värd det bästa min vän<3

2008-09-16 @ 00:04:49
URL: http://johannaemilia.blogg.se/
Postat av: madeleine

tack hjärtat, det har iprincip löst sig. jag finns alltid här för dig med, anytime! älskardig bästa<3

2008-09-16 @ 11:46:42
Postat av: fisen

yeaaa du är stark du kommer klara dig vettööö ;)<3

2008-09-17 @ 16:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0