even the best fall down sometimes

Jag vill bara lämna allting bakom mig och bara fortsätta som vanligt. Det går inte, allting är för svårt och komplicerat. Jag vet inte vad som är bäst! Det värsta med allting är att man är ensam. Ensam i mörkret, utan någon som stöttar en..
Men hur ska jag orka gå upp på morgonen? hur ska allting bara rulla vidare.. detta är ingen film! Ena halvan tycker att det är bäst. Andra halvan vill bara skrika och ta mig långt långt härifrån. Men jag kommer aldrig glöma det som en gång har funnits där kommer alltid att finnas där. Men det är svårt man måste fortsätta kämpa. En del av mitt hjärta kommer vara ett stort hål som med alla åren kommer fyllas upp med nya minnen och nya händelser. Men någonstans där inne kommer det alltid finnas plats för allt vi har upplevt.

JUST NU VILL JAG BARA FÖRSVINNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0