g o d a f t o n

hejhalllå!
nu har jag precis gjort klart allting med bloggen, men det kommer säkert lite mer detaljer! haha, seriöst är det svårt att fixa bloggen eller är jag bara allmänt dumihuvudet?! det är ju frågan asså. Men men i vilket fall som helst så har dagen varit kanon trevligt, mycket glada miner! min bror fyller ju som sagt år idag så vi hade lite släkt kalas och sånt. Mina små grannar var också här för vi passade nämnligen dom små liven. Nu till kvällens eller kanske dagens höjdpunkt  F R E D R I K! haha han är fyra år och hur söt som helst. Direkt när han kom innanför dörren frågan han vart doris var (min katt) och så springer han in i vardagsrummet och helt plötsligt tvärnitar han och vänder sig om till mig och patrik och säger "vem är den där farbrorn i det stora skägget?" haha, det är min farbror för er som inte vet vem det är! helt otrligt söt. jaja, nu skall jag nog titta på magnus betner och sova.
sleeeeep tight.

pusss




grattis igen, hoppas din dag har vart bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0