Godmorgon!

ja, godmorgon får man väl säga..
även fast det kankske är lite sent för det!
menvafan.
Hur mår ni? jag mår fantastisktbra, fast jag är sjuuuk trött. fast jag har precis ätit super god fruskost.
idag skall jag STOR STÄDA mitt rum, ska bli as skönt faktiskt... orkar inte bo såhär stökigt.
ikväll hoppas jag på något kul.
Och nu till det som ni har väntat på! lite bilder från håkan!


taggat folk i väntan på håkan.

en amalia och en ville

caroline, madeleine, patrik & alex

mycket glada människor det där!

patrik är väll söt?

håkan,helt stört bra!

hjärta

mums

håkan

glatt folk

jag träffade även min kära kusin där, kul att se dig muffe!
tacktacktack för en lyckad kväll <3<3<3
pussssss och massa kramar

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin <3

och du har inte ens nämnt mig! :O tack för den! <3

2008-09-28 @ 00:19:12
Postat av: Madeleine

haha, ooppsi! skall ändras ögonblickligen! :D<3

2008-09-28 @ 14:08:32
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0