håkan!!!!

HEJ ALLA SNYGGINGAR!
nu är jag lycklig, Håkan han var grym bara så alla vet! sjukt bra, fast det borde varit mer låtar som man kände igen. höhö. men vafan liksom. Man kan ju inte få allt här i världen. bilder kommer. det vill jag lova!

Denna dagen har varit kanon! efter skolan skyndade jag mig hem och sedan åkte jag och patrik in till göteborg. Där vi snabbt gick och köpte ett par skor och en tröja till mig. Ni kanske får se någon bild på dom! haha. återkommer med det! sedan gick vi till liseberg och mötte patriks klasskompisar. Mycket fint folk detdär asså :) Kvällen var sjukt lyckad iaf. tack alla som förgyllde den.

nu ligger jag och kollar på min lilla sömntuta putte. jag ska faktiskt krypa ner brevid han nu. sovsött! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0