höstfärger

   

   

   
mm, är inte höstens alla färger helt underbara?!



Höhö, idag vaknade jag bredvid Johanna, Andre och Hannes som jag har sovit med i natt. Jag och johanna delade på en liten men ganska bekväm madrass.. men fy vad trångt det var! jag och johanna har säkert haft världens catfight i sömnen. DET VILL JAG LOVA! vi hade myskväll igår och kollade på en skitdålig skräckfilm som jag redan hade sett.. och jag som brukar vara bra på att välja sådant! BAHHH.

Men jag och johanna racer cycklade hem till henne för att kunna fixa oss inför skolan. Iof hade vi miljödag men ändå.. det var så sjukt värdelös och ovärd dag. Vi gick först en promenad som inte alls var bra planerad alla gick åt olika håll och gjorde lite vad dom ville. Och vi roade oss som ni kanske ser med att ta kort! myckettrevligt. Sedan skulle vi kolla på någon miljöfilm som nog tar priset för den tråkigaste filmen jag någonsin sätt. Men dom flesta låg och sov.
Efter det cycklade jag och johanna hem till johanna och satte oss vid datorn och var hur trötta som helst. men det är så det ska vara!

nu ska jag kolla idol med patrik. vi ska krypa ihop i soffan och äta godis och dricka te
puss på det.


Kommentarer
Postat av: cecilia

tyvärr var det ingen olyckshändelse :(Han la sig på rälsen :(

2008-09-30 @ 20:52:13
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0