INNEBANDY

tjenamorsens!

nu har jag precis kommit hem från innebandyn och är sjukt trött och svettig mumspådet! asså jag måste verkligen börja träna mera, min kondition är inte den bästa inte min kropp heller. hö-hö! Men det skall fixas vill jag lova. Jag längtar faktiskt tills serien börjar men när den har börjar kommer jag ångra att jag har sagt detta, men det låtsas vi inte om!

jaja, idag har jag inte gjort mycket asså, var äckligt trött när jag kom hem från skolan så jag gick och la mig, somnade såklart ett jävla tag, så jag kom försent till träningen, men bättre sent än aldrig.
Imorgon åker mina kääääära föreldrar bort, haha. helt underbart! fast LITELITE tomt. Men jag kommer tjocka mig med godsaker och såntdär mysigt!

Men nu skall jag ner och äta färska frallor med någon god vitlöksost eller nått!
puss och hej


Kommentarer
Postat av: PATRIK WENANDER

Haha, fyyfan! Jag kommer sakna dig när serien drar igång, du kommer fan aldrig hinna träffa mig din jaaaevel! Jag älskar dig madeleine, förlåt om jag är dålig på att visa det ibland, men det gör jag verkligen! <3

2008-09-23 @ 22:22:05
Postat av: Madeleine

Haha, jodå klart jag kommer! men kanske inte så mycket på helgerna, men du får följa med vettu! du är underbar. älskardig så sjukt mycket <3

2008-09-23 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0