mysig söndag

     
mycket mysig dag med älsklingen!

Hallihallå!
dagen har jag tillbringat med patrik. Vi gick upp åt frukost och tog det allmänt lugnt bara. Sedan gick vi ut på en lång promenad här i västra bordarna. Det är bra fint här asså!  JAG ÄLSKAR VERKLIGEN HÖSTEN! den är så oerhört mysig, löv i alla färger!
Är det någon som har sätt Patrik 1,5? den verkar ruggigt bra. så jag har planerat att se den någon dag. Skall nog kolla ifall att den går att ladda ner. Tips på någon annan bra film behövs verkligen!
Imorgon är det skola, fyfy! matte är ju inte precis min starka sida + att våran lärare är helknäpp. Så henne skulle man vilja fiska med!
 
nu ska jag göra mig i ordning för natten. Sovgott,drömsött och vakna tort!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0