ordinary day

hej på er!
helt okej dag faktiskt! började med att jag försov mig som alltid! Första lektionen var foto med Raymond, vilket var skitkul. vi fick framkalla och såndant så nästa gång blir det fortsättning på det. Jag längtar faktiskt! Andra lektionen var datakunskap med Aqua. Alltid lika kul, HÖ-HÖ. och där skulle vi skriva en intervju av honom och så, faktiskt rätt kul. Är väll helt okej nöjd. Sedan fick vi gå hem. Onsdagar är ganska slappa iallafall.

Mamma och pappa är inte hemma. Så jag ligger här med lilla doris och myser, pappa har inhandlat väldigt mycket god mat så får väll se om jag vågar mig ner på nedervåningen och kika efter om det är något som passar damen! Ikväll kommer Patrik hit en stund, vi ska glutta idol. Sen får vi väll se vad vi hittar på.

Jag längtar till på fredag också, då skall jag på håkan med patrik och hans "nya" classmates. Alltid skojj med nytt folk.
Idag såg jag även på gossip girl, så sjukt spännande nu!!! varför kommer det bara ut en gång i veckan, man kan knappt berga sig tills nästa. ÅHHHH jag älskar Penn Badgley sså äckligt snygg. han hade man inte tackat nej till om man säger så! 

hare, adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0