p a t r i k

Hallå i h a l l o n s k o g e n ! nu sitter jag här med världens bästa Patrik. Vi har precis lagat mat, kycklinggryta med klyftpotatis mycketmycket smarrigt! Dagen började med att min mamma ringde klockan åtta och väckte hela familjen Wenander, tack mamma! efter det kunde vi inte somna om så vi gick ner och åt god fruskost. Sedan drog vi hem en sväng till mig och gosade med missenisse, och sedan hem till Patrik igen. Patrik har vart förkyld hela veckan och nu har förkyldningen smygigt sig på mig, så jag har ont i huvudet och halsen, kanonerskanon!

( Gårdagskvällen/natten var mucho bra! Jag och Patrik gick en liten promenad här i Hemsjö, vi gick upp till kyrkan men blev rädda för något som lät så vi vände ganska snabbt, sen så satte vi på någon skräckfilm men bägge somnade så det slutade med att det inte blev någon film helt enkelt, höhö! lite bilder från igår vill ni ju allt se!



myspys




patriks pappas nallejacka!



vi är helt normala asså!


hoppsan


Patrik är dock inte lika bra som mig på att ta kort, så ja!


observera min makes sexiga look!


Men nu ska vi roa oss med något annat! takecare, fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0