tjugoandra

Hej!
Skolan var slapp idag iaf, det var tur. Våra måndagar är faktiskt ganska undebara! Börjar med engelska i en timme eller nått, sedan idrott, och sedan lunch, efter det matte! Och sedan liksom, klockan ett är dagen slut inte dåligt asså! fast iof skall jag börja ha extra matte för er som inte vet så är jag SÄMST på matte, observera dom stora bokstäverna! hö-hö.

Efter skolan gick jag med fridolf och fikade på viola! mycket mysigt! efter det gick vi hem till frida och åt massa annat gott, mumma på det! Sen gick vi ut en runda och tog lite kort och sådära! och prata, det är ju aldrig fel liksom. Ja, sedan kom lilla mammsen och hämtade mig och körde mig vidare till putte the man. där var jag väll i någon timma eller två. Också väldigt mysigt! Ojoj vad jag pladdrar!

OCH NU ÄR DET BESTÄMT, i januari drar jag till spanien teneriffa! inte helt fel faktiskt. så ha det i äckliga kalla sverige!

Men nu skall ni få lite bilder från dagen! jiho.


frida har talang!

jag har hört att vi är söta?!
 
jag är fem och ett halvt faktiskt

väldigt tydlig bild. Hö-hö

jag älskar hösten, SOM SAGT!

bra dag med en bra frida!
sovsött. pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0