trevlig dag

Goddagens!
Mycket mysig och fin höstdag. Jag vaknade upp med Johanna hemma hos mig, vi var oerhört trötta för vi var hemma vid tre tiden inatt. Gårdagskvällen blev kanon lyckad, vi pärlade först våra attraktiva armband medans vi mölade gosdis.
Sedan bestämde vi oss för att gå ut en sväng. Sedan blev det så att vi åkte tåget till norsesund och GICK till ingared vilket inte var lika attraktivt. Där vare partyparty hos sofie, tack för en trevlig kväll! 

Här kommer en liten hög med bilder!

    




Jaja, tillbaka till dagens ämne. Jag tog elva tåget in till göteborg med frida! mycketmycket trevligt! vi kollade runt på allt möjligt. Sen blev det även lite smått&gott inköpt. Jag är faktiskt riktigt nöjd, förutom att jag hade velat ha någon fin höst kofta. Vi åt på kina restaurang. Det var gott faktiskt! men frida gillade det nog bäst! tack för en skitmysig dag. Måste göras om!
pussssss


frida är söt! så det så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0