planer

Jag vill ändra lite saker i mitt rum eller byta ut typ sängen och bordet. Just nu har jag ett svart glas bord vilket verkligen inte är praktiskt, det suger nämligen åt sig damm, så hela mitt rum ser ut som en stor dammråtta typ! Istället för det bordet skulle jag vilja ha ett enkelt ekmönstrat eller björkmönstrat bord. Just nu har jag typ ett hål, eller inte hål men inåtbuktnad i väggen där jag har sängen. Men jag vill ha en stor säng, dubbelsäng eller nåogt lite mindre kanske. Det skulle vara mucho bekvämare när folk sover över här, så slipper man ligga och knö i min lilla säng. Iof har jag en bäddsoffa men den kommer inte ofta till användning, det är så sjukt tråkigt att bädda ut den. Sen vill jag även skaffa lite mer inredningssaker som gör rummet lite hemtrevligare. Nya kuddar till soffan, ljuslyktor och några vaser av något slag. Ja helt enkelt lite småting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0