world inside my head

hello babes.
dagen har väll vart lite upp&ner.. började med att jag försov mig och skyndade mig till skolan. Vi hade så sjukt tråkiga lektioner först svenska, text, matte och sist men inte minst ariel (arbetsmiljökunskap) eller nått.  FYFY!
ganska så jobbig dag förövrigt!

Sedan drog jag till göteborg med Albin, Johanna & Ludde! mycket trevligt faktiskt. Vi gick runt och gjorde lite allt möjligt. härliga personer det där asso! Och föresten, vart fan är studiebidrgaget? det skulle ju kommit för längesedan.. men alla säger olika. höhö, hoppas på det bästa iaf!

Nu sitter jag och kollar på idol, ASSÅ JOHAN ÄR FANIMIG BÄST! han är helt grym på scenen och sjunger så stört härligt på något sätt. Våga inte säga något annat. men nu ska jag faktiskt gå ner och göra mig en kopp te.

sköt om er! pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0