18.48

nu känner jag att det är dax för att skriva några rader. ja först var jag som sagt på stan med frida och benjamin, det var trevligt. sedan åkte jag hem för att göra mig iordning, med musik på högsta volym och hyfsat bra humör så gick det fint. vid sju tiden kom sara hit och livade till stämningen.

klockan nio mötte vi upp tom, william, fanny, linus och fia. jag tror jag fick med alla. vi gick iaf hem till wille där vi tände en påskbrasa både ute och inne, sedan kom även villhelm, patrik, hannes och martin. det blev faktiskt en lyckad kväll måste jag säga. eftersom att jag för rädd för att gå hem ensam så åkte jag med fia hem och sov över.

när jag idag kom hem från fia gjorde jag mig i ordning för en promenad med patrik. tog även med lite fika vilket var gott. vi pratade länge om både det ena och det andra vilket betyder både bra och mindre bra saker. klart att det är jobbigt men känns också skönt på sina sätt.

efter promenaden gick jag hem och la mig i sängen och somnade för en stund. sedan skulle vi äta! gravad, rökt och grillad lax med stuvad potatis. smarrigt värre måste jag säga! och såhär mycket har jag inte ätit på länge, känns som att jag ska spy vilken sekund som helst +att jag nästan rullar fram! höhö, lite till att ta i kanske men ja ni förstår principen. nej men om jag skulle ta och slita mig från datorn en stund och hitta på något.
tyvärr så glömde jag kameran hemma igår så det blev inga bilder, men någon enstaka bild innan "påskfesten" och från idag skulle jag allt kunna ordna.

 
 
 

jag tänker inte ge upp! jag är envis. +att varför ska man ge upp för något man älskar mer än allt i hela världen? det lär ta tid, men jag har all tid i världen på mig att vänta.

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0